قالب جدید+عکس
نوشته شده توسط : مامان نازنین

سلام به همه مامانهای مهربون و گلهای زیباشون

 

راستش نمیخواستم پست جدید بزارم اما وبلاگو که باز کردم شوکه شدم نمیدونم چرا قالب عوض شده بود و همه چی بهم ریخته بود

کد قالب قبلی(هلو کیتی) رو هم نداشتم تا دوباره بزارمش و مجبور شدم قالب عوض کنم یه وقت فکر نکنید من دمدمی مزاجم و هر روز قالب عوض میکنم نمیدونم چرااینجوری شد

حالا که اومدم بد نیست یه کمی هم از فاطمه سادات بگم

من: دختر خوشگله من کیه.....؟

فاطمه: من.......

من: دختر خوب من کیه؟

فاطمه: من........

و........

من: دختر زشت من کیه؟

فاطمه: نَناییم(نداریم)

من: کی دخترِ ناز مثل فاطمه داره؟

فاطمه: هیشکی نَنایه(هیچ کی نداره)

و.....

من: این دخترِ خوشگلو کی به ما داده؟

فاطمه: هیشکی نداده......

سر میز شام به باباش میگه: منو دوس دایی؟(منو دوست داری)

باباش:بله.....

فاطمه: صَنَلی فاططا دوس دایی؟(صندلی فاطمه رو دوس داری)

بابا: بله...........

و هر چی جلو چشمش بود میپرسید که دوست داری و باباش هم جواب میداد بله

فاطمه: نمک دوس داریی؟

بابا: بله..........

فاطمه نمکدونو ور داشت و نمک ریخت رو غذای باباش و همچنان ادامه داشت.

فاطمه: فلفل دوس دایی؟

باباش هنوز جواب نداده فاطمه خانوم فلفل ریخت رو غذای بابا و گفت: بِفَمایید بابا

هر وقت صندوقه پستو باز میکنم نامه هارو ازم میگیره و میزاره تو کیفش و همینکه باباشو میبینه میگه: سَیام بابا اقا نامه داده( سلام بابا اقا نامه داده)

چند بار جیغ زده و گفتم جیغ نزن الان تا من حرف میزنم میگه: مامان جیغ نزن اجازه نیست یا میگه مامان جیغ جیغ نکنمن بهش گفتم جیغ نزن اما نمیدونم جیغ جیغ نکنو از کجا یاد گرفته.

زمستون امسال خیلی طولانی شده هنوز هوا سرده و نمیشه بدون لباس گرم بریم بیرون ما هم سه

شنبه هفته پیش رفتیم برا فاطمه کاپشن بهاری خریدیم و رفتیم برا حساب میگه مامان پویِشو

دادی بوپوشم(پولشو دادی حالا بپوشم)

فرداش که میخواست بره مهد کفشای صورتیشو از جا کفشی برداشته و میگه: مامان این بوپوشم

وقتی میخندیم میگه: مامان خنده بابا خنده فاططا خنده(مامان خندید بابا خندید فاطمه خندید)

 

میگه: مامان هاپو فاططا عسک بیگیر( از هاپو با فاطمه عکس بگیر)

 

این روسریشو خیلی دوست داره میریم مهد میگم بیا کلاه بپوش میگه:کُیا نه مِثِ مامان اوسَیی

 پی نوشت:از دوستایی که وقت گذاشتن و بهمون سر زدن اما قالب بهم ریخته بود و نتونستن پست

قبلی رو بخونن عذر خواهی میکنم.

                                              





:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 12 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: